Myyntitiimi 02 – 630 6113 | Palvelutiimin huoltotilaukset 02 – 630 6118

Perustietotekniikkapalvelut

Etähuolto

Etähuoltotoiminnon avulla asiakas voi avata tilapäisen tietoliikenneyhteyden huoltoomme. Yhteys on avattavissa vain asiakkaan toimesta, joten toimenpiteestä on hyvä sopia etukäteen. Yhteyden ollessa auki, huoltomme voi ohjata asiakkaan työasemaa, asentaa siihen ohjelmia ja korjata mahdollisia virheitä.

Käytämme etäyhteyteen TeamViewer ohjelmistoa, jonka voit ladata kuvakkeesta (Windows, Mac OS X, Linux, iOS ja Android).

Etähuollot ovat mahdollisia vain y-tunnuksen omaaville tahoille.

Asiakkaan luona tapahtuva huolto

Jo vuodesta 1989 asti SataComin palveluun on yhdistetty muun muassa seuraavat sanat: asiakaslähtöisyys, luotettavuus, joustavuus ja nopeus, henkilökohtainen palvelu, merkkiriippumattomuus sekä ehdottomasti paikallinen palvelu.

Ylläpitomme hoitaa niin pienten kuin suurtenkin asiakkaiden tietohallinnon. Palvelumme on erittäin kokonaisvaltaista – tavoitteemme on taata asiakkaan koko IT-infrastruktuurin toimivuus kaikissa tilanteissa. SataCom hoitaa niin päivitykset, toimivuuden tarkkailun, hankinnat (IT ja tarvikkeet) sekä päivystää vikatilanteiden varalta. Katso lisää CareCom-sopimuksestamme.

SataComin korjaamohuolto

SataComin tiloissa tapahtuva korjaamohuolto koskee kannettavia, pöytäkoneita ja tulostimia. Korjaamohuollossa tehtäviä töitä ovat muun muassa:

• Tietokoneiden huolto-, asennus- ja tukipalvelut
• Asiakkaan tarpeiden määritys
• Haittaohjelmien poisto ja ennaltaehkäisy
• Tärkeiden tietojen varmuuskopiointi
• Internet-yhteyden ja sisäverkon asennukset
• Huoltoarviot vakuutusyhtiöille
• Tarvittaessa välitämme laiteesi myös valmistajan takuuhuoltoon